dowód wpłaty wzór

       

Pokrewne


Tetate i marketing internetowy, czyli jak w sieci zaistnieć


SZCZAFF napisał(a):
WYDRUKUJ SOBIE TO NIZEJ , WYPELNIJ WG WZORU I LEC DO BANKU


Nic nie drukuj, nie wypełniaj bo w banku i tak dostaniesz nowy, podwójny dowód wpłaty i będziesz musiał wypełniać drugi raz.


wydrukuj i wypelnij poodwojnie i zapewniam ze Ci przyjma tak w banku jak i na poczcie

co sie tyczy wplat zlotowych, za zgoda odbiorcy, pana Bijoka Wojciecha osmielam sie opublikowac wzor dowodu wplaty, jaki nalezy sporzadzic by wspomoc caly-czas-dosc-pustawe-zlotowe konto

a wiec prezentuje sie to tak, wszelkie uwagi sa wyszczegolnione tlustym czerwonym drukiem



(podziekowania dla Majkiego za udostepnienie 81 kilobajcikow na swoim cennym serwerze )

" />
">1. jesli jest nas teraz 14 osob to na liscie czlonkow musza byc wszyscy wyszczegolnieni (podpisy, dane osobowe) ? jakies glosowanie trzeba zrobic ktore wybiera przedstawiciela, zarzad i z tego protokol? sam przedstawiciel i zarzad 1-osobowy moze byc? jakies wzory przykladowe dokumentow z glosowania ktos moglby wkleic?
2. konieczne jest konto bankowe?
3. jak rozliczyc sprzet ktory juz jest? switche, serwer? mozna to zrobic tak ze zsumowac koszty polozenia nowej sieci na klatce i kosztu zakupu switchy i innego sprzetu a potem podzielic przez liczbe userow i wystawic im dowody wplaty? ze niby byla skladka?
4. jak zalatwia sie sprawe nowego czlonka tzn czy trzeba go dopisac do listy czlonkow i zaktualizowana wersje zaniesc do urzedu miasta?
5. jak sie ma status stowarzyszenia do regulaminu sieci, takiego wewnetrznego? moga byc te 2 rzeczy naraz?

1. to zależy co chcesz osiągnąć. stoawrzyszenie zwykłe czy rejestrowe. prostsze jest zwykłe ale ma więcej ograniczen. do zwyklego wystarczą trzy a reszta wypelni powiedzmy jakies formularze członkowskie.
2. nie, ale warto - łatwiej opłacać rachunki i zbierac kase?
3. ja bym go po prostu dał jako wkład użytkowników albo wogóle go pominął
4. bez przesady, tylko członków założycieli
5. ja mam dwie. i u mnie są dwa regulaminy a nie ma statusu. regulamin stowarzyszenia i regulamin sieci. pierwszy mówi o propagowaniu ideii społeczeństwa informacyjnego a drugi o tym, że jak ktoś zapomni zapłacić to go odcinam od netu

jeśli mówię o stowarzyszeniu to mam na myśli stowarzyszenie zwykłe - rejestrowego nigdy nie rejestrowałem i się na tym nie znam

" />Witam wszystkich fascynatów krawiectwem,

Chciałabym zaoferować sprzedaż kursu w wersji elektronicznej. Kurs ten obejmuje 24 lekcje, jest zapisany w 12 plikach. Adresatami kursu są osoby początkujące, które chcą się nauczyć dobrze podstaw szycia, aby dalej móc doskonalić warsztat opierając się na innych źródłach.

Kurs jest przede wszystkim:

- przejrzysty i klarowny (nie trzeba zaczynać szycia od poduszki do igieł jeśli ktoś nie jest zainteresowany tego typu wyrobami, można zacząć od pościeli jeśli akurat potrzebujecie wymarzonej pościeli według własnego wzoru, własnego pomysłu na rodzaj tkaniny, można też zacząć od prostej spódnicy jeśli interesuje was szycie ubrań bądź ubranek dziecięcych jeśli jesteście młodymi matkami, które chcą urozmaicić i spożytkować czas spędzony w domowym gospodarstwie)

- szycie każdej z propozycji kursu jest proste dzięki dokładności opisu (jedyne co trzeba zrobić to przeanalizować dokładnie wskazówki, zaplanować proces szycia oraz przenieść wzór wykroju na materiał oraz oczywiście doskonalić warsztat)

- różnorodność propozycji powoduje, że adept może się przekonać od samego początku co chce szyć.. czy będą to ubranka dziecięce, damskie, pościele..

Cena kursu: 40 zł

Sposób dostawy: bezpłatny ogólnodostępny serwer

Sposób płatności: Przelew (dostawa kursu następuje zaraz po przedstawieniu mailowo dowodu wpłaty, nie trzeba czekać aż pieniądze faktycznie wpłyną na konto!!!)

 Informacje pod adresem: http://picsrv.fora.pl/images/smiles/new_msn-wink.gif (Marzena Pilaczyńska)

" />Oczywiście że jest możliwość, ba, jeśli zmienisz szkołę na gorszą w rankingu (pod tym pojęciem rozumie się raczej, że chodzi tam mniej osób, a i ich wyniki nie są zbyt duże), to zmiana profilu również nie będzie problemem. Może powstać sytuacja, że klasa będzie miała maksimum uczniów, ale w większości przypadków i tak są one powiększane (w klasie mojej kuzynki jest 38 osób - limit szkolny wynosi 32). Jeśli chodzi o zmianę szkoły w czasie roku szkolnego, większy wpływ mają świadectwa niż wyniki egzaminu. W szkołach o wyższym rankingu jednak liczy się i jedno i drugie, dyrektorzy dbają o renomę. Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem, aby do LO przyjęto ucznia z zawodówki, niezależnie od tego, jakie miał oceny, a przy przyjmowaniu koleżanki z LO o progu rankingowym 10 miejsc niżej zastosowano dodatkowe testy.

Tu nie ma reguły. Postępowanie w takiej sytuacji wygląda następująco:
1. Rodzice/rodzic idą do szkoły, do której chcą przenieść dziecko, gdzie rozmawiając z dyrektorem (trzeba najpierw się w końcu dowiedzieć, czy w ogóle są miejsca i przeniesienie jest możliwe).
2. Jeśli dyrektor wyraz zgodę, może poprosić o pokazanie n/w dokumentów:
- ostatniego świadectwa szkolnego (lub świadectw) (w przypadku I klas liczy się raczej arkusz ocen bieżących i/lub świadectwo ukończenia gimnazjum + zaświadczenie o punktach egzaminu)
- w razie przeniesienia w czasie trwania roku szkolnego potrzeba będzie również arkusza ocen
- dokumentacji medycznej ze szkoły
- ewentualnej opinii wychowawcy i pedagoga szkolnego
- karta ubezpieczeń (dowody wpłat na ubezpieczenie)
- możliwe też, że z dzieckiem przeprowadza się rozmowę, ale jest to praktykowane raczej w szkołach ponadpodstawowych
3. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, w sekretariacie należy odebrać dokument wzoru przeniesienia (powinny być gotowe druki).
4. Wypełniony druk zanosi się z powrotem do szkoły razem z innymi ewentualnymi dokumentami wymienionymi w pkt. 2.

Cała reszta ustalana jest potem z dyrektorem. Często szkoły/placówki oświaty same wysyłają sobie te dokumenty, jak ma to miejsce w czasie rekrutacji właściwej np. do szkół ponadgimnazjalnych.

" />Na tronie SGH, w serwisie dla kandydatów znalazłem takie cuś:


">Do postępowania kwalifikacyjnego na studia stacjonarne i studia niestacjonarne
pierwszego stopnia dopuszcza się kandydatów, którzy złożą:

1. wydrukowany i podpisany przez kandydata formularz zgłoszeniowy, który zawiera:
- podanie, ze wskazaniem trybu studiów (kandydaci, którzy dopuszczają możliwość studiowania w trybie innym niż studia stacjonarne powinni je wymienić w kolejności zgodnej z preferencjami),
- ankietę osobową,
- oświadczenie wskazujące, które przedmioty mają być uwzględnione jako
podstawa naliczania punktów kwalifikacyjnych (oświadczenie może być
skorygowane po ogłoszeniu wyników matury).
2. kserokopię dowodu tożsamości,
3. 4 aktualne fotografie typu legitymacyjnego,
4. oryginał świadectwa maturalnego (świadectwa dojrzałości), odpis bądź kserokopię poświadczoną notarialnie,
5. dowód wniesienia na konto Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie bezzwrotnej opłaty rekrutacyjnej w wysokości ustalonej w danym roku przez Rektora.
6. w przypadku kandydatów zakwalifikowanych na studia niestacjonarne należy dodatkowo złożyć:
- wydrukowaną i podpisaną przez kandydata ( w dwóch egzemplarzach) umowę
- dowód wpłaty czesnego (I rata lub jednorazowa za cały semestr).

Dokumenty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem pełnomocnika, w podpisanej czytelnie teczce (białej, zamykanej na gumkę).


Ad. 1 Co to za formularz zgłoszeniowy i skąd go wziąć?
- podanie pisze się samemu czy gotowy wzór jest?
- j/w
- j/w
Ad. 5 Może być wydruk sporządzony w domu (bo zrobię przelew z konta internetowego)?

I rozumiem, że to wszystko dopiero po zakwalifikowaniu się na listę rankingową?

Dziękuję za odpowiedź.



Sitedesign by AltusUmbrae.