ograniczenia prędkości na Wisłostradzie

       

Pokrewne


Tetate i marketing internetowy, czyli jak w sieci zaistnieć

Rzeczpospolita napisała:

WISŁOSTRADA
http://www.rzeczpospolita...rszawa_a_7.html

Od dziś Bielany w korkach


Wczoraj po godz. 22 drogowcy zamknęli wschodnią estakadę w kierunku Łomianek. Na wyburzenie i odbudowanie obu estakad (1,6 km długości) firma Skanska ma czas do stycznia 2009 r.



Do tego czasu kierowcy będą tkwić w gigantycznych korkach, ponieważ ruch w obu kierunkach odbywać się będzie sąsiednią estakadą. Kierowcy mają po dwa pasy w każdą stronę zamiast trzech, jak obecnie. Cztery pasy na estakadzie drogowcy zmieścili, zmniejszając ich szerokość z 3,5 do 2,75 m. Z powodów bezpieczeństwa będzie tu obowiązywać ograniczenie prędkości do 40 km na godz.

Wciąż na bielański odcinek trasy nie mają wjazdu pojazdy powyżej 3,5 tony. Drogowcy jeszcze w grudniu wyznaczyli objazd ul. Marymoncką i Trasą AK. W godzinach szczytu natych trasach tworzą się gigantyczne korki, a mieszkańcy skarżą się na hałas i drgania.

Utrudnienia spowodowane remontem dotkną też rowerzystów. Do zakończenia prac muszą wdrapywać się na skarpę, przy UKSW. Przejazd pod estakadami jest zamknięty.

masz


A ty to skąd wziąłeś? :D w Igo masz wpisane (no, różnie z tym bywa, na krajówkach lepiej, w miastach w ogóle...)
No na pewno nie z księżyca
Ciekawe skąd mi się bierze jeżdżąc po Warszawie taki czerwony znak (kółeczko a w nim 50) a obok niego rzeczywista (powiedzmy) prędkość z jaką jadę a wjeżdżając z Wisłostrady na most Grota zmienia się na 90 (tu błąd bo ograniczenie jest do 80 )
Jadąc ostatnio obwodnicą Ostrowi Mazowieckiej pojawił się znaczek 110 a w grudniu pseudo autostradą A4 pojawiło się 130.
Raczej krasnoludki tego nie umieszczają
Nie pisz więc, że w miastach w ogóle W Twoim może nie.....w moim jest

ten od fajeczki to przeginka , tego naprawdę nie popieram 2,6 to baardzo dużo. Nie wiem czy wogóle wiedział co robi ,
No i uwaga na samochody z dwiema kamerkami , a tak naprawde to na Wisłostradzie jest cała gama ograniczeń prędkości, od aż do i nie za bardzo wiadomo po co, np. w tunelu jest , bo strażacy nie dopuścili więcej a i ciekawostka na wyświetlaczu przed wjazdem do tunelu może się świecić tylko i , innej opcji nie ma bo trzeba wymienić cały panel , ktoś nieźle zapłacił za to

Ja rowniez przylaczam sie do glosow poparcia dla autora tekstu. Wiele razy zastanawialem sie kto wpadl na takie genialne pomysly i daje czy , gdzie spokojnie mozna bezpiecznie mknac Fakt, ze czasami nie da sie szybciej - kiepska droga, waska itp. Ale wiele drog dwu pasmowych w miastach zrobionych jak drogi ekspresowe (wislostrada w WAW czy trasa W-Z w Gdansku) ma ograniczenia na czy ! Przeciez tam spokojnie mozna sie rozpedzic do wiecej i nie stwarzac zagrozenia!!!

No i jeszcze jedna kwestia ktora mnie w Polsce doprowadza do bialej goraczki - na autostradach i lewopasmowcy jadacy bo na prawym pasie jedzie ktos Moim zdaniem powinno spokonie na naszych A byc min. zalecana predkosc a minimalna, ponizej ktorej kar to Aha - jeszcze jedno - powinna byc karana jazda lewym pasem, gdy ma sie mozliwosc jechania prawym

na tej naszej autostradzie to chyba nie

ale słyszałem o takich planach: w warszawie na wisłostradzie jest ograniczenie i chcieli zrobić dwa radary jeden na początku drugi na końcu miasta. Dwie foty dla wszystkich z dokładnym czasem i automatycznie obliczają średnią prędkość. Ale chyba nie opatentowali radaru który rozpoznaje rejestracje :)

On Fri, 8 Jan 2010 09:53:14 +0100, e-Shrek
<e-Shrek.wytnij@wytnij.wp.pl> wrote:
[color=blue]
>I moze jeszcze niech mi jeden geniusz z drugim wytlumaczy jakie to
>niesamowite zagrozenia powoduja nakladanie ograniczenia 50 na trasach
>typowo przelotowych np. Wislostrada, Trasa Torunska, Siekierkowska,
>Modlinska.[/color]

Cokolwiek dziwny dobór tras. Modlińska i Wisłostrada totalnie do
pozostałych nie pasuje bo to trasy przecięte co kilkaset metrów
światłami a TT i TS to trasy (prawie) szybkiego ruchu gdzie światła są
sporadyczne - poza końcem i początkiem to chyba tylko na TT przy
Głębockiej są światła. Na tych pierwszych jazda byłaby sensowna z
większa prędkością gdyby był tam spójny system kierowania światłami. A
jak wiadomo takowego brak więc stoi się co skrzyżowanie i zniesienie
ograniczenia do 50 km niewiele da. Natomiast pozostałe trasy (z
Toruńską nie jest pewny bo dawno tam nie jechałem) mają lokalnie
zwiększone lub podniesione dopuszczalne prędkości. Siekierkowska
nigdzie nie ma 50. Ma 60 na odcinku od Idzikowskiego do
Czerniakowskiej a dalej przez chwilę 70 i potem na całości 80. TŁ ZTCP
też ma podniesioną dopusczalna z 50 wyżej.

Zdrówko

Dnia Fri, 08 Jan 2010 10:05:38 +0100, Shrek napisał(a):
[color=blue]
> Gdyż ponieważ? To czy można akurat jechać lewym jest zależne praktycznie
> (pomijając skręty w lewo, oznakowanie poziome i całe mnóstwo innych
> powodów) tylko od tego czy prawy jest zajęty.[/color]

Bez wnikania w w szczegoly PoRD, mialem na mysli delikwentow sunacych 50-60
na Wislostradzie lewym, przy dwoch pozostalych pustych. najblizsze
skrzyzowanie na kilometr czy dwa.
[color=blue]
> Jak jest zajęty to masz
> prawo jechać lewym i obowiązek jechać poniżej 50 jeśli jest takie
> ograniczenie.[/color]

Masz tez obowiazek nie utrudniac ruchu innym uzytkownikom drogi. To czy
ktos przekracza dozwolona predkosc czy nie lezy wylacznie w gestii
uprawnionych organow. :-)




--
Pozdrawiam,
e-Shrek

On Thu, 30 Apr 2009 18:04:57 +0000 (UTC), Marcin Bohosiewicz
<marcus@kernel.sk> wrote:
[color=blue]
>Pozwala. Zrobic jak na Slasku z DTS albo A4.
>Czyli wydzielic je z obszaru zabudowanego.[/color]

W Warszawie niemożliwe. Dlaczego? "Bo tak!!!"

Jakiś czas temu (około roku), jakiś urzędas wypowiadał się na temat
ograniczenia prędkości w tunelu na Wisłostradzie. Coś tam paplał o
podniesieniu limitu do 70 km/h. Kiedy? Miało być "w najbliższym
czasie". Nie wiem co to oznacza u naszych "fachofcóf" od dróg.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński [email]xxx.jerzu@poczta.onet.pl[/email]
[url]http://jerzu.waw.pl[/url] GG:129280 [url]http://bitnova.info/?p=495699[/url]
-> [url]http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu[/url]

Artur Maśląg wrote:[color=blue]
>
> I całe szczęście - to kolejny przykład "spokojnej" i "bezpiecznej"
> jazdy "100".[/color]

Żadne szczęście. Paranoicznie niskie prędkości dopuszczalne sprawiają,
że ludzie jeżdżą po uważaniu. Jeden pojedzie przepisowo, drugi
przekroczy o 20, a trzeci o 50. Gdyby ograniczenia były na realistycznym
poziomie (np. 70 na Wisłostradzie czy wylotowym odcinku Puławskiej),
byłby powód, żeby rygorystycznie to kontrolować. Dziś mamy taką
sytuację, że krawężniki z koszar w Piasecznie jeżdżą VW transporterami
ponad 80, to jak cała reszta kierowców ma trzymać 50?

Konrad Brywczyński pisze:[color=blue]
> Artur Maśląg wrote:[color=green]
>>
>> I całe szczęście - to kolejny przykład "spokojnej" i "bezpiecznej"
>> jazdy "100".[/color]
>
> Żadne szczęście. Paranoicznie niskie prędkości dopuszczalne sprawiają,
> że ludzie jeżdżą po uważaniu. Jeden pojedzie przepisowo, drugi
> przekroczy o 20, a trzeci o 50. Gdyby ograniczenia były na realistycznym
> poziomie (np. 70 na Wisłostradzie czy wylotowym odcinku Puławskiej),
> byłby powód, żeby rygorystycznie to kontrolować. Dziś mamy taką
> sytuację, że krawężniki z koszar w Piasecznie jeżdżą VW transporterami
> ponad 80, to jak cała reszta kierowców ma trzymać 50?[/color]

Przypomnę tylko przez grzeczność, że mowa była o proponowanych
przez kilka osób 100km/h, a nie o 70/80, czego zwolennikiem jestem
jak najbardziej - wtedy się zgodzę z tym co napisałeś :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.



Sitedesign by AltusUmbrae.